Om du vill ha leverans till en annan adress än din folkbokföringsadress, kan detta endast ske mot kortbetalning. Du får inte ha heller ha ditt personnummer registrerat i din kundprofil. Om du har handlat mot faktura/konto vid något tidigare tillfälle har du per automatik ditt personnummer registrerat i din befintliga kundprofil. Du måste då skapa en ny kundprofil med annan e-postadress för att kunna välja en annan leveransadress än din folkbokföringsadress.
Gör så här:
• Gå till "Logga in" och klicka på "Ny kund"
• Fyll i din e-postadress
• Fyll inte i personnummer utan klicka på "Ange manuellt?"
• Fyll i namn, önskad leveransadress, lösenord och mobilnummer
• Tacka ja eller nej till nyhetsbrev och klicka sen på "Fortsätt"
• Lägg önskade varor i varukorgen
• Gå till kassan och säkerställ att det är rätt leveransadress och mobilnummer som visas under "Leveranssätt"
• Välj kortbetalning, fyll i dina kortuppgifter och klicka på "Slutför köp"