Hur kan jag beställa till en annan adress?

Om du vill ha din leverans till en annan adress än din folkbokföringsadress, kan beställning endast ske mot kortbetalning. Du får inte heller ha ditt personnummer registrerat i din kundprofil, vilket du automatiskt har om du någon gång har handlat mot faktura eller delbetalning. Du kan i vissa fall också ha ditt personnummer registrerat, även om du tidigare enbart har handlat mot kortbetalning.

För att kunna välja en annan leveransadress, måste du skapa en ny kundprofil och där registrera en annan e-postadress än den du har i din befintliga profil och utan att ange ditt personnummer.

Gör så här:

• Gå till "Logga in" och klicka på "Ny kund"
• Fyll i din e-postadress (obs: får ej vara samma som du har på redan befintlig kundprofil)
• Fyll inte i personnummer utan klicka på "Jag vill fylla i adressen själv"
• Fyll i ditt förnamn och efternamn
• Klicka på "Fyll i adress manuellt" och skriv in önskad leveransadress
• Ange ett lösenord och ditt mobilnummer
• Tacka ja eller nej till nyhetsbrev och klicka sen på "Fortsätt"
• Lägg önskade varor i varukorgen
• Gå till kassan och säkerställ att det är rätt leveransadress och mobilnummer som visas under "Leveranssätt"
• Välj kortbetalning, fyll i dina kortuppgifter och klicka på "Slutför köp"

Liknande frågor